FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 

 

W jakich godzinach pracujecie?

Pracujemy 6 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 18 soboty 10-16 . Kontakt z nami możliwy jest także w godzinach wieczornych na email. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce (kontakt) 

 

Nowe oferty ukazują się na bieżąco od poniedziałku do soboty.

Kiedy wysyłane są powiadomienia?

Powiadomienia zbiorcze, są wysyłane w godzinach wieczornych od 16 do 23.
Wtedy aktualizujemy naszą bazę danych.

Dodajemy nowe oferty znalezione z pośród różnych źródeł, usówamy nieaktualne.

Czym są powiadomienia natychmiastowe e-mail?

Jest to funkcja naszego serwisu, mająca na celu usprawnienie przepływu informacji między nami  a Klientem. W momencie kiedy oferta trafia do nas i spełnia Państwa oczekiwania, wysyłamy ją od razu do Państwa, aby otrzymali Państwo ofertę najszybciej jak to możliwe.

Czy oferty są aktualne?

Naturalnie, każda oferta przed umieszczeniem na serwisie jest sprawdzana i potwierdzana. Następnie w kolejnych dniach jest potwierdzana pod względem dalszej aktualności. Jeżeli staje się nieaktualna, jest usuwana z serwisu ofertywarszawa.pl

Czy właściciele oferowanych mieszkań wiedzą o ich zamieszczeniu w  ofertywarszawa.pl

Tak, każdy z oferentów danej nieruchomości wyraża zgodę, na zamieszczenie swojej oferty w serwisie  ofertywarszawa.pl

Czy zamieszczenie oferty w serwisie  ofertywarszawa.pl coś kosztuje? Jakie są z tego korzyści?

Zamieszczenie ofert w serwisie  ofertywarszawa.pl  jest bezpłatne i nie wiąże się z żadnymi dalszymi opłatami. Korzyścią dla Państwa jest szybkie znalezienie najemcy, dzięki naszej bezpłatnej reklamie.

Gdzie mogę określić moje preferencje co do mieszkania i wybrać sposób powiadamiania?

W panelu Klienta po zalogowaniu dostępna jest zakładka "Moje preferencje i powiadomienia". Prosimy pamiętać, że otrzymują Państwo powiadomienia z ofertami ściśle na podstawie tych preferencji.

Czy po wynajęciu mieszkania, są dodatkowe opłaty?

Nie, zarówno wynajmujący jak i najemca nie ponoszą w przypadku zawartej transakcji żadnych dodatkowych opłat. Najemcom przypominamy o poinformowaniu nas, na którą ofertę się zdecydowali.

Płatność została wykonana, lecz dalej mam nieaktywne konto.

Możliwych jest kilka powodów takiej sytuacji. Być może, płatność oczekuje na realizację. Drugim powodem może być błędne wypełnienie formularza płatności lub niewystarczająca ilość środków na Państwa koncie. W celu natychmiastowego sprawdzenia statusu Państwa transakcji, prosimy o kontakt z naszym konsultantem na email biuro.ofertywarszawa@gmail.com

Czy są jakieś zniżki?

Jak najbardziej! Wychodząc na przeciw dużemu zapotrzebowaniu na nasze usługi, wprowadzamy czasowe promocje.


Czym jest i jak działa Newsletter?

Newsletter jest funkcją która po określeniu preferencji co do mieszkania oraz podania swojego adresu e-mail, otrzymujesz na bieżąco powiadomienia z ofertami w tych preferencjach. Jeżeli chciałbyś z nich skorzystać (umawiać się na oglądanie poszczególnych mieszkań), powinieneś mieć aktywne konto w naszym serwisie.

Zleć nam poszukiwanie ofert mieszkań pod wynajem w Warszawie

Cena od:

Cena do:

Ilość pokoi / typ mieszkania:

Lokalizacja:

Wyposażenie mieszkania:

Telefon i/lub email:

Czego dokładnie potrzebujesz?

Przelewy24